Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μόνο αγάπη μαν!


δύο μήνες μετά την πρώτη μας επικοινωνία



Από εμένα
Υπάρχουν ακόμα τα παπούτσια?

Από το θύμα
Ναι ρε μαν υπάρχουν ακόμα τα παπούτσια αλλά τι σε νοιάζει;; Μιλούσαμε πόσες μέρες και δεν βγάλαμε άκρη…

Από εμένα
έχεις δίκιο μωρέ...
άστο χέστο
εγώ τώρα έχω τα λεφτά και θα τα αγόραζα,
αλλά τόσες μέρες μιλάγαμε και δεν βγάλαμε άκρη.
Ακόμα και αν σου βάλω τα λεφτά στην τράπεζα και μου τα στείλεις τα παπούτσια πάλι δεν θα είναι το ίδιο... δεν θα είναι ποτέ πια το ίδιο..
Είναι αυτό που λένε, άμα ραγίσει το γυαλί δεν ξαναφτιάχνει, συμφωνείς?

Από το θύμα
Έλεος ρε… άντε καλή χρονιά, καλά να περνάς.

Από εμένα
Καλή Χρονιά και καλά να περνάς κι εσύ! Σου εύχομαι τα καλύτερα γι' αυτό το χρόνο! Ακόμα και αν το 2013 θεωρείται γρουσούζικο, εσύ να περνάς καλά και να έχεις την υγεία σου πάνω από όλα! Δεν ξέρω τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις, αν είσαι στρέιτ σου εύχομαι το 2013 να μπλιμπλίξεις πολλές γκόμενες και να μην πιάσεις και αφροδίσια! Αν είσαι γκέι δεν ξέρω τι πρέπει να σου ευχηθώ, ελπίζω να μην είσαι γκέι. Φίλε Σαλονικιέ, οι ευχές μου είναι από την καρδιά. Μην μου πεις πάλι πως σε κοροϊδεύω ή ότι σε καλοπιάνω για να μου πουλήσεις πιο φτηνά τα παπούτσια, όχι σου τα εύχομαι ειλικρινά! Στο μυαλό μου έχω ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ!

Από το θύμα
χαχαχαχαχα… να ‘σαι καλά ρε μαν… και ευχαριστώ για τις ευχές σου. Σου εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα με υγεία πάνω από όλα ρε μαν  και ότι άλλο θες!!! :
D

Από εμένα
Μόνο αγάπη ρε μαν, γιατί έτσι που καταντήσαμε, αν δεν αγαπάμε ο ένας τον άλλο θα γίνουμε ζώα και θα τρώμε ο ένας τον άλλο. Συμφωνείς? Όπως λένε και οι τρύπες σε ένα τραγούδι τους, "ένα κεφάλι γεμάτο αγάπη"! Συμφωνείς μαν?

Από εμένα (10 μέρες αργότερα)
μαν!
έχω να σου κάνω τρελή προσφορά! Αποκλείεται να μην ψηθείς! Αγοράζω το ένα παπούτσι τώρα 30 ευρώ και το άλλο όποτε έχω ξανά 30 ευρώ, παίζει σε κάνα μήνα! Δηλαδή στα αγοράζω 60 ευρώ!


Από το θύμα
χαχαχαχα έλεος ρε μαν… συμφωνώ για την αγάπη… αλλά ξεκόλλα με τα παπούτσια σου το λέω… τελείωσε αυτό το θέμα. Καλά να περνάς
:D

Δυστυχώς ο μαν, ένας από τους αγαπημένους μου, είναι ένας εκ των δύο που με κάρφωσαν στο σάιτ ότι τους παρενοχλώ και μου έκλεισαν τον λογαριασμό. Κι όμως εγώ γι’ αυτόν έχω μόνο αγάπη και υπόσχομαι να τον χτυπήσω ξανά με τον καινούριο μου λογαριασμό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου