Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

The End Is The Beginning Is The End

Κάποιοι νομίζουν ότι ψόφησα, κάποιοι ότι πιάστηκα στη φάκα της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, κάποιοι ότι παντρεύτηκα και σοβαρεύτηκα. Ευτυχώς, ακόμα εγώ πιστεύω στον εαυτό μου, τουλάχιστον έτσι νιώθω ότι κάποιος με υποστηρίζει.

Βαρέθηκα να τρολάρω τις αγγελίες ασόβαρων κακομοιρούληδων και μπήκα στον πειρασμό να ασχοληθώ με κάτι ποιο δύσκολο. Μπήκα στο φόρουμ του εν λόγω σάιτ και άνοιξα νέο thread με θέμα: "Trolling στις Αγγελίες", δεν μπορεί κάποιος υπεύθυνος σε αυτό το κωλοσάιτ θα το έβλεπε. Όπερ και εγένετο.




και πάνω που πίστεψα ότι κι εδώ δεν υπάρχει ένας φτωχοδιάβολος να παίρνει τη δουλειά του στα σοβαρά, ΜΠΑΜ!




Όμως ο Τζόρτζης δεν έχει πει την τελευταία του λέξη! Ήδη έχω αρχίσει να παρακαλάω σαν σκουλήκι αυτόν τον άθλιο moderator (που πήρε δύναμη στα χέρια του και νομίζει ότι μπορεί να καταστρέφει ζωές και καριέρες) μπας και μου δώσουν τουλάχιστον μια μέρα πρόσβαση στο inbox μου να διασώσω τους τελευταίους διαλόγους μου. 

Ps. Είναι και μια καταπληκτική με έναν Μπαοκτζή που μου βρίζει τη μάνα... άλλο πράμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου