Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ξυρίζει μπαλάκια




Από εμένα
γεια σου φίλε
ενδιαφέρομαι πολύ για τη μηχανή σου
ξυρίζει μόνο πρόσωπο ή και σώμα;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα
Και τα δυο ξυρίζει 115 ευρώ την είχα πάρει και είναι αδιάβροχη μια φορά την έχω δοκιμάσει και μετά πήρα κουρευτική

Από εμένα
Ξυρίζει και τις ευαίσθητες περιοχές;

Από το θύμα
Με δουλεύεις? χαχα ναι τις ξυριζει άμα το θες πάρε ένα τηλ
Καλημερα

Από εμένα
όχι ρε φίλε γιατί να σε δουλεύω; ψάχνω μια σωστή μηχανή για να ξυρίζω τις ευαίσθητες περιοχές χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς.
Είσαι σίγουρος ότι κάνει η δική σου;

Από το θύμα
Ναι είμαι σίγουρος οτι κανει ειναι για σώμα και προσωπο

Από εμένα
οκ, ρωτάω όμως αν το έχεις δοκιμάσει γιατί είναι δύσκολο να ξυρίσεις τα "μπαλάκια". αν το έχεις δοκιμάσει και κάνει οκ...

Από το θύμα
Δεν εχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη στα δικά μου αλλα έψαξα στο Ίντερνετ και κανει και για εκεί.

Από εμένα
Ήταν ερώτηση παγίδα! Αν μου έλεγες ότι το έχεις δοκιμάσει δεν θα την αγόραζα!! Σιχαίνομαι... χαχαχα.
Αλλά αν λέει το ίντερνετ ότι κάνει κι εκεί νομίζω μου κάνει.
Εσύ που την έχεις δοκιμάσει;

Από το θύμα
Μια φορά στο πρόσωπο

Από εμένα
μπορείς να μου στείλεις φοτο?

Από το θύμα
Βρες μια φότο στο Ίντερνετ
cruzer4 είναι το μοντέλο

Από εμένα
ωχ, καλά.. 'έτσι δεν λέει ρε μαν! Εγώ θέλω να δω τη συγκεκριμένη μηχανή πριν την αγοράσω!

Από το θύμα
την πούλησα, μην με ξαναενοχλήσεις μίζερε!

Από εμένα
σιγά ρε μαν που με βρίζεις κιόλας επειδής θέλω να δω την πραγματική κατάσταση που βρίσκεται η μηχανή! Αν δεν το κατάλαβες θα ξυρίζω τα αρχίδια μου με αυτήν! Εσύ δηλαδή θα ξύριζες τα αρχίδια σου (που προφανώς δεν τα ξυρίζεις γιατί δεν τα χρησιμοποιείς) με ότι να 'ναι!?
Να τα δώσεις τα λεφτά σε κάνα μπουρδέλο μπας και γαμήσεις...

μετά προστέθηκαν τα παρακάτω στην αγγελία

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου